Τετάρτη, 17 Ιουνίου, 2026

Θεσσαλονίκη: Έτρεχε με 209 χλμ/ώρα στον περιφερειακό και συνελήφθη

Share

Συνελήφθη ένας 30χρονος άνδρας στη Θεσσαλονίκη, καθώς διαπιστώθηκε πως οδηγούσε ΙΧ με ταχύτητα 209 χιλιομέτρων την ώρα σε δρόμο, όπου το όριο ταχύτητας είναι 80 χλμ/ώρα.

Πιο συγκεκριμένα, το περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας (18/5) στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (ύψος Ευόσμου).

Ο 30χρονος συνελήφθη από δικυκλιστές αστυνομικούς της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης.

Τελευταία Νέα

Δείτε Επίσης