Τετάρτη, 17 Ιουνίου, 2026

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 22χρονος που άρπαζε με τη βία κοσμήματα από πολίτες

Share

Στη σύλληψη ενός 22χρονου για ληστεία κοσμημάτων προχώρησε το μεσημέρι της Τρίτης (9/9) η Αστυνομία στην περιοχή των Αμπελοκήπων της Θεσσαλονίκης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο 22χρονος με τη βοήθεια τριών συνεργών του, αφαίρεσε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές και τοποθεσίες, τρεις χρυσές αλυσίδες με σταυρό, από πολίτες, προκαλώντας τους φόβο, ενώ σε δύο περιπτώσεις οι δράστες άσκησαν σωματική βία.

Τελευταία Νέα

Δείτε Επίσης